Dit jaar breidt Recreatie Vakbeurs uit met een nieuw segment: horeca. Hiervoor wordt voor het eerst een extra hal (hal 8) ingezet, gevuld met horeca-oplossingen voor de recreatieondernemer. Eén van de deelnemers in dit nieuwe segment is Délifrance. Wij spraken met Rachel Bolleurs, verantwoordelijk voor marketing bij Délifrance Nederland. Het bedrijf heeft een mooi assortiment voor de recreatie branche en is daarmee een exposant die je niet wilt missen! Vandaag in de spotlight: Délifrance!

Délifrance werd in 1978 opgericht in Frankrijk. Sindsdien is het niet meer gestopt met het ontwikkelen van kwalitatieve bakkerij-, patisserie- viennoiserie- en hartige producten. Dit doen zij voor een brede doelgroep: foodservice, retailers, hotellerie, petrol, bakkerijen en horeca in zo’n honderd landen over de hele wereld. Zo leveren zij gemak door middel van een groot assortiment aan bake-off producten. Het bedrijf heeft veertien fabrieken wereldwijd. Hun roots liggen in de grond, het graan en in de Franse bakkerskennis. Samen groeien zij elke dag en delen ze dit erfgoed en hun liefde voor het bakken.

Verantwoordelijk, heerlijk en eerlijk
Het bedrijf is aangesloten bij VIVESCIA, een grote graan coöperatie in Frankrijk. Deze groep is betrokken bij de volledige keten: van de grond waarop het graan groeit tot de verkoop aan de consument. Maatschappelijk verantwoord ondernemen is hierbij een belangrijk speerpunt.  In juni 2022 kwam VIVESCIA met een eigen duurzaamheidsbeleid genaamd LINK. De MVO-aanpak ‘Baking Good BETTER’ is opgesteld met behulp van het kader vanuit VIVESCIA en aangepast op de eigen strategie van Délifrance. “Better” betekent hierbij dat het bedrijf samen actie onderneemt en ervoor zorgt dat duurzaamheid centraal staat bij alles wat zij doen, met als doel het beschermen van hetgeen wat iedereen het meest dierbaar is: de planeet en de mensen. Naast dat het vaak een feestje is om lekkere dingen te eten, focust Délifrance zich dan ook op gezondheid. Hierbij kun je denken aan gezonde, smaakvolle, verantwoorde broodjes. Bijvoorbeeld broodjes met spelt, koolhydraatarm of tarwevrije broodjes. Daarnaast biedt Délifrance ook een breed vegan en bio assortiment aan.

Délifrance

Brandsolution aanpak op Recreatie Vakbeurs
Het is de eerste keer dat Délifrance op Recreatie Vakbeurs staat. Zij willen op de beurs vooral hun brandsolution aanpak laten zien. Je kunt heel eenvoudig de merkuitstraling van Délifrance laten zien door wat kleine aanpassingen in jouw store, zonder een fee te betalen. Denk hierbij aan posters, Délifrance broodzakken, een stoepbord of een gevelvlag.  Overal staat kwaliteit voorop, o.a. in het mooie assortiment dat zeer geschikt is voor de recreatie branche.

Je vindt Délifrance in de gloednieuwe horecahal op standnummer 805.

Nog geen tickets voor Recreatie Vakbeurs? Klik op onderstaande button en bestel jouw gratis tickets!

Deel dit bericht

Scroll naar top