Evenementenhal Hardenberg | 17, 18 & 19 november 2026

Gast- en medewerkersbeleving in de recreatiesector

Gast- en medewerkersbeleving in de recreatiesector

Informatie

Sprekers

In iedereen zit het verlangen om de ander te verrassen en te behagen; de kunst is om dat verlangen te herkennen en te leren gebruiken. Milo laat inzien dat gedrag invloed heeft op het gedrag van gasten en collega’s, dat een aardige actie vrijwel altijd leidt tot een aardige reactie en dus tot sfeer. Als jij aardig bent tegen anderen, zijn anderen dat tegen jou (95%). Niet gekunsteld of ‘aangeleerd’, maar juist door dicht bij jezelf te blijven.

Met uit de praktijk gegrepen voorbeelden en tomeloze energie laat Milo in een compacte, zinderende sessie zien hoe medewerkers gast- en collega gericht kunnen zijn en daar zelf heel veel plezier aan kunnen beleven.

Herkenbaar? Meer dan…
Hilarisch? Zeker weten!

Dat maakt de presentatie ook zo effectief. Licht uit, spot aan. Bereid je voor op een sessie, waar je net zo hard aan het lachen wordt gemaakt als aan het denken wordt gezet. Mis het niet!